Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Yuukstarr

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

Yuukstarr Empty
BerichtOnderwerp: Yuukstarr   Yuukstarr Emptywo apr 30, 2008 12:49 am

Okee, hee..
ik ben dus dé Yuukstarr. Ik ben geboren in de meest saaie stad ever. Ze hebben hier niet eens een claires. maargoed, ik ben vijftien jaar oud. An Cafe is naast ademhalen, andere muziek, tekenen en schrijven één van mijn meest belangrijke levensbehoeftes. Ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat ze yuuki haten, want ik vind yuuki namelijk een van de meest geweldige leden van an cafe. Je moet niet zeuren dat hij er niet uit ziet, want dat doet namelijk geen enkele J-rocker. Ik bedoel kom op zeg! Je kan wel over Yuuki zeuren, maar ohja! Bou zag er lekker uit dan! Natuurlijk bedoel ik dit niet gemeen. Ik vind de stijl van beide personen geweldig, maar ik heb een keer de foto's van Bou en Yuuki door de klas laten gaan, en mijn klas vond dat Yuuki er "normaler" uitzag dan Bou.. Je moet al helemaaaal niet zeuren dat ik bou te snel ben vergeten, want nee dat ben ik niet. Bou zal ik nooit vergeten, hij heeft een speciale plaats in mijn hart.

Ik kan nogal bot overkomen en als ik je echt niet mag ben ik sarcastisch als hell. Maar daar moet je dan maar aan wennen. Je moet me niet gelijk haten omdat ik bot overkom. Ooit zal je me wel begrijpen. Want hoe bot ik ook klink, niet alles wat ik zeg is waar of meen ik ook echt. Ik ben namelijk heel verlegen maar ik hou er van om in het middelpunt te staan. Mezelf nationaal/internationaal voor lul zetten is een van mijn grootste hobby's. Net als struikelen.. tenminste onderhand kan je dat wel een topsport noemen. Er gaat geen dag voorbij zonder een val. Ook zitten mijn benen en armen onder de blauwe plekken. Ik ben namelijk de val-konining.

dit was dus mijn introductie.. stay nyappy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Annick
Admin
Admin
Annick


Aantal berichten : 55
Leeftijd : 30
Woonplaats : Hoensbroek
Registration date : 29-04-08

Yuukstarr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yuukstarr   Yuukstarr Emptywo apr 30, 2008 8:47 am

Halloo ^.^

Welkom op het forum Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ancafe.actieforum.com
hyuuga_mentos
Maple Gunman
hyuuga_mentos


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 36
Woonplaats : klein dorpje in brabant!
Registration date : 30-04-08

Yuukstarr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yuukstarr   Yuukstarr Emptywo apr 30, 2008 2:31 pm

heey...

Ik ben het helemaal met je eens Yuuki rulez.... mensen moeten hem niet afzeiken kan ik ook zo boos om worden!!!

Cheer
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

Yuukstarr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yuukstarr   Yuukstarr Emptywo apr 30, 2008 3:03 pm

i love you! :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dayenne
Maple Gunman
Dayenne


Aantal berichten : 20
Woonplaats : In overijssel
Registration date : 01-05-08

Yuukstarr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yuukstarr   Yuukstarr Emptydo mei 01, 2008 10:19 am

Ik vind zijn stijl juist cool. Lekker anders. Ik heb namelijk altijd het grote verlangen er anders uit te zien dan anderen. En bovendien meoten ze gewoon niet zeiken xP
Ik ben hier trouwens net, maar ook jij hallo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

Yuukstarr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yuukstarr   Yuukstarr Emptydo mei 01, 2008 11:08 am

haha ja inderdaad! Maar de "doorsnee" mens vind dat helaas niet altijd leuk... T^T..
en ik vind het ook leuk dat ze als band steeds van stijl veranderen! haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Yuukstarr Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yuukstarr   Yuukstarr Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yuukstarr
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Forum :: Nieuwe leden-
Ga naar: