Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 30 april; laatste live.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 10:51 am

okee, vandaag is het dus een jaar geleden dat bou zijn laatste live speelde. Het jaar is echt zo snel gegaan. En ik heb echt geen zin om vandaag de laatste live filmpjes weer te zien. Ik zal ze nooit meer zien. De foto's alleen al doen me pijn. Bou heeft mij achtergelaten met zoveel vragen. Soms wordt ik wakker en denk ik. Hoe zal het met hem gaan? Ik zou hem echt zo graag willen zien, gewoon om te vragen hoe het met hem gaat. Maar dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren. En als het niet goed zou gaan, dan zou het toch wel op de an cafe blog staan... Ik bedoel de band heeft nog altijd contact met hem.. En miku krijgt nog altijd de eerste felicitaties voor zijn verjaardag van bou. Hoe lief. okee wat ik nu ga posten schaam ik mij een beetje voor. Het is een gedicht dat ik voor bou heb geschreven vorig jaar.



Zachte armen, om het koude lichaam.
Door de fantasiewereld mee gespoeld
Huilend alsmaar huilend.
Huilend om die ene naam.

De persoon die zo bekend is,
Maar toch is hij zo onbekend.
Waarom is hij niet aanwezig?
Waarom is er zoveel gemis.

De woorden die je moet laten gaan
Maar altijd het aller moeilijkst zijn
Toch nog lachend afscheid genomen
Maar nog steeds met brandende pijn.


.. Ja het lijkt alsof ik dacht dat hij dood was. Nee natuurlijk weet ik dat hij niet dood is. ik heb hem ook alleen gepost om jullie te laten weten hoe ik mij op dat moment voelde. en niet om aandacht te trekken en ik wil ook geen kritiek. Ik wil mezelf laten zien. En dat doe ik via gedichten en verhalen. Het is als een wonder dat ik ze op dit forum post, ik hou ze namelijk liever op mijn hyves of voor mezelf. Maar dit gevoel kon ik echt niet uitleggen. Want toen ik hoorde dat bou weg zou gaan brak er een stuk van mij. Ja ik heb gehuild, 1 minuut. Ik wist mezelf weer bij elkaar te rapen, ik wist dat bou dit niet wilde. Er waren namelijk te veel fans die er een te groot drama van maakte. Dat is niet wat bou heeft gewild. Ik ben blij dat hij deze beslissing heeft gemaakt, wat de rede er ook voor is..
Terug naar boven Ga naar beneden
Guuenu
Admin
Admin
Guuenu


Aantal berichten : 15
Leeftijd : 30
Woonplaats : Nuth
Registration date : 29-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 1:46 pm

Wow,

Mooi gemaakt zeg!

Respect..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.cafeccoxnyappyxbaka.hyves.nl
xjaydee
Smile Ichiban Ii Onna
xjaydee


Aantal berichten : 3
Leeftijd : 30
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 1:49 pm

Damn..

Respect Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.xjaydee.hyves.nl
hyuuga_mentos
Maple Gunman
hyuuga_mentos


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 36
Woonplaats : klein dorpje in brabant!
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 2:33 pm

super mooi.... Embarassed

Wow..!!
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 3:06 pm

okee okee, wat hebben jullie gedaan om dit te "vieren"..
ik eigenlijk niks, ik heb wel aan bou gedacht.. maar ik ga verder geen extra aandacht aan hem schenken, hij is nu op zichzelf en hij is ook maar een mens, geen een of andere god.
Terug naar boven Ga naar beneden
hyuuga_mentos
Maple Gunman
hyuuga_mentos


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 36
Woonplaats : klein dorpje in brabant!
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 3:13 pm

ik heb vanmorgen het plaatje bekeken voor de laatste live dat hij daar op de tribune zit... ik vind het altijd wazig om het te zien!!

Maar zoals jij al zegt het was bou's beslissing en hij heeft nu een ander leven zonder an cafe.

We must respect that!!
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 3:15 pm

ja precies, en de fans die het nog altijd niet willen accepteren zijn nooit echte fans geweest, of ze hechten zich te veel aan bou alsof het hun eigendom is X'D
Terug naar boven Ga naar beneden
hyuuga_mentos
Maple Gunman
hyuuga_mentos


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 36
Woonplaats : klein dorpje in brabant!
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 3:19 pm

i totaly agree.... overal op forums en hyves enz zie je staan BOU MISS YOU, COME BACK blah blah!! daar word ik helemaal gek van. An cafe bestond niet alleen uit bou, er zijn nog meer members!!

En die zijn er nog en dus moeten we ons nu met hun bezig houden! en bou behoord tot het verleden van an cafe, mooi om nog ooit aan te denken maar overdrijven... neeej
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 3:22 pm

ja en ik word zoooo ziek van die opmerkingen dat bou in nieuwe bands zit, en dan zie ik een foto en dan is het nog altijd meisjes achtig, kijk ik weet de precieze rede van zijn vertrek niet.. Maar er gaan geruchten rond dat hij niet meer het meisje van de band wilde zijn, dus waarom zou hij dan in een nieuwe band weer als een "meisje" gaan.. en daarnaast, als je uit een band stapt denk ik niet dat je al zo snel in een nieuwe gaaat haha :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
hyuuga_mentos
Maple Gunman
hyuuga_mentos


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 36
Woonplaats : klein dorpje in brabant!
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 3:29 pm

ja klopt helemaal, die stomme rumors elke keer! ik heb al van 3 bands gehoord waar bou zogenaamd bij zat... de reden die ik gehoord heb dat hij stopte was om dat het prive niet zo lekker ging en hij niet meer in de muziek bezig wilde zijn!

Nou denk ik niet dat de echte reden echt bekend gemaakt is, maar ik had pas op een ander forum gelezen dat bou ergens op myspace een blog heeft waarin stond dat hij ruzie had met de andere members van an cafe en dat ze niet naar hem luisterde en nog veel meer negatieve dingen, dat geloof ik ook niet is vast weer zo'n nep mens die aandacht wilt ofzo...!!

Van zo'n dingen word je echt zo ziek!! laat bou gewoon lekker zijn leventje leiden zoals hij wilt en ga geen stomme rumors verspreiden enzo blegh.... Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 3:36 pm

bou heeft zijn rust verdient! en wat lijkt het me nu fijn om bou te zijn.. want waarschijnlijk heeft hij nu helemaal niks aan zijn kop XD


haha ik mag jou wel XD
Terug naar boven Ga naar beneden
hyuuga_mentos
Maple Gunman
hyuuga_mentos


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 36
Woonplaats : klein dorpje in brabant!
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 3:41 pm

jah... klinkt echt heerlijk, en hij weet echt wel wat hij doet:P

Ik jou ook, jij bent echt de eerste die ik hoor die ook gewoon eerlijk durft te zeggen hoe je over bou en an cafe denkt!!! XDD
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 3:42 pm

haha, yay! Misschien zit bou nu wel mee te kijken op fora en lacht hij ons als fans uit... In zijn zwembroek aan het strand van hawaii ofzo :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 3:46 pm

Met een zwemband natuurlijk! *krijgt dit beeld voor zich*

30 april; laatste live. Bou13
Terug naar boven Ga naar beneden
hyuuga_mentos
Maple Gunman
hyuuga_mentos


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 36
Woonplaats : klein dorpje in brabant!
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 3:55 pm

hahah ik zie het al helemaal voor me...

heerlijk relaxed op het strand zit hij op zijn laptopje te kijken en valt hij van zijn strandstoel af omdat hij zo hard moet lachen om alle "fans"
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 3:56 pm

ja precies. :'D ooh wat lijkt me dat heerlijk om te mogen zien XD.. haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
hyuuga_mentos
Maple Gunman
hyuuga_mentos


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 36
Woonplaats : klein dorpje in brabant!
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 4:12 pm

jah zkrs... geweldig om te zien..!!!

echt ik viel net bijna van mijn stoel af toen ik dat bedacht zag het al helemaal voor me WHAHAH
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 4:15 pm

hahaa :'D.. geweldig... het zal nog grappiger zijn als hij zich als een an cafe fan voor doet op zo'n forum... hmmmz.. ik moet iets bekennen. IK BEN BOU! :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
hyuuga_mentos
Maple Gunman
hyuuga_mentos


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 36
Woonplaats : klein dorpje in brabant!
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 4:20 pm

haha...

dat zou wel machtig zijn ja, zit hij alle berichten van iedereen te lezen over hoe dat ze hem missen, en hij leest dat aan de andere kant!!

Maar ik denk niet dat iemand hem zou geloven als hij zegt... Hey mensen ik ben Bou!! XDD
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 4:22 pm

nee inderdaad.. ik zou hem ook niet geloven :'D... maar wel prachtig als het hem echt blijkt te zijn... Maar aan de andere kant, men... Dan heeft hij ook niet echt een leven! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
hyuuga_mentos
Maple Gunman
hyuuga_mentos


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 36
Woonplaats : klein dorpje in brabant!
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 4:25 pm

haha nee dan heeft hij idd geen leven... hele dag verslaafd achter de pc zitten om te kijken of er nog mensen berichten achter laten!!

Het lijkt me wel lol als wie dan ook van an cafe of andere coole band op zo'n forum gewoon mee praten en dan gewoon net doen of ze iemand anders zijn... XDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 4:35 pm

haha jaaa.. Maar zullen ze dat overleven? De yaoi thoughts op zo'n topic kunnen namelijk erg hoog zijn ! :'D!
Terug naar boven Ga naar beneden
hyuuga_mentos
Maple Gunman
hyuuga_mentos


Aantal berichten : 29
Leeftijd : 36
Woonplaats : klein dorpje in brabant!
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 6:27 pm

haha... laten we het er maar op wagen, ik denk dat we het misschien wel kunnen overleven hehe XD...
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 6:36 pm

haha ja, ze gaan de yaoi scenes vast uitproberen :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
yuukstarr
Tekesuta Kousen
yuukstarr


Aantal berichten : 168
Leeftijd : 31
Registration date : 30-04-08

30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Emptywo apr 30, 2008 6:47 pm

okeee genoeg over dat ge-yaoi haha :'D bou isn't like that! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





30 april; laatste live. Empty
BerichtOnderwerp: Re: 30 april; laatste live.   30 april; laatste live. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
30 april; laatste live.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» An cafe; live at bochum 20/03/08. ~Nyappy around the world; NGAF tour~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Band :: Bou (ex-member)-
Ga naar: